کهکشان راه شیمی

کهکشان راه شیمی

نوشتن بیرون جهیدن از صف مردگان است.
کهکشان راه شیمی

کهکشان راه شیمی

نوشتن بیرون جهیدن از صف مردگان است.

لیورپول سرورته

y4x0_123.jpg

لیورپول شب گذشته نیاز به یک امتیاز در خانه سالزبورگ داشت تا صعودش را به دور بعد قطعی کند. تک امتیازی که البته با خون دل به دست آمد و در حالی که در نیمه اول شاگردان کلوپ فشار زیادی را تحمل کرده بودند و محمد صلاح موقعیت‌های فراوانی را از دست داد، اما بالاخره گل زیبایی زد.

x65d_123.jpg

گلی که به خاطر زاویه‌بسته بودن با واکنش‌های زیادی روبه‌رو شد. او از اشتباه به وجود آمده بین مدافع و دروازه‌بان سالزبورگ استفاده کرد و توپربایی فوق العاده‌ای کرد، دروازه‌بان سالزبورگ را دریبل زد و در زاویه‌ای تنگ نسبت به دروازه قرار گرفت؛ با این حال و در حالی که همه گمان می‌کردند که صلاح توپ را برای رسیدن هم بازی‌های خود و ارسال پاس کنترل خواهد کرد اما این اتفاق رخ نداد و او توپ را از نزدیکی‌های خط عرضی زمین روانه دروازه حریف کرد؛ ضربه‌ای استثنایی که در کمال تعجب وارد دروازه سالزبورگ شد تا بالاخره ستاره مصری موفق شود گلر تیم اتریشی را مغلوب کند.

نکته جالب اما ترند شدن جمله «نوبل فیزیک را به صلاح بدهید» در توئیتر بود. کاربران فضای مجازی به خاطر محاسبه دقیق صلاح و رساندن توپش از زوایه بسته به طنز خواسته‌اند که او برنده نوبل فیزیک شود.

لینک گل سرورتون