کهکشان راه شیمی

کهکشان راه شیمی

نوشتن بیرون جهیدن از صف مردگان است.
کهکشان راه شیمی

کهکشان راه شیمی

نوشتن بیرون جهیدن از صف مردگان است.

اطلاعیه ی شماره ی دوم در مورد تهیه ی پوستر آموزشی درس شیمی

به نام خدا

سلام دوست عزیز

همان طور که در اطلاعیه ی اول خدمت شما دانش آموز گرامی عرض نموده بودم تا بیست و سوم آبان ماه یک هزار و سیصد و نود ونه هجری شمسی فرصت دارین تا در مورد یکی از چهار موضوعی که بهتون داده بودم دست به پژوهش و تحقیق بزنید، یعنی مطالب مهیج و خلاق را بنا به سلیقه و صلاحدید خودتون از هر منبع معتبری و به صورت تکست یا تصویر دریافت نموده و به صورت فایل word  روی رایانه یا گوشی ذخیره نمایید.

حالا نوبت به آغاز مرحله ی دوم و اصلی فرآیند تولید پوستر رسیده که بخشی از نمره ی درس شیمی امسال شما را تحت پوشش خود قرار خواهد داد.

در این مرحله که از امروز آغاز می گردد و تا جمعه هفتم آذر ماه به درازا خواهد کشید، شما مطالب خود را ویرایش و انتخاب نموده و پس از دانلود قالب خام پوستر که به فرمت پاورپوینت هستش، در هر یک از کادرهای مشخص شده قرار خواهید داد.

شایان ذکر است که کوچک یا بزرگ کردن اندازه ی کادرها هیچ مانعی ندارد و شما بنا به سلیقه ی خود می توانید چیدمان کادرها را تغییر دهید. در قسمت بالای پوستر نیز تیتر پژوهش خود را خلاصه و روان تایپ نمایید. در قسمت مقدمه نیز دیدی کلی و جذاب از پژوهش خود به خواننده بدهید.در قسمت مشخصات، نام و نام خانوادگی خود، پایه و رشته ی تحصیلی و نام آموزشگاه خود را وارد نمایید.

فونت استفاده شده برای تایپ حتما باید Bnazanin  با سایز 44 باشد که در صورت عدم استفاده از این فونت مشکلاتی جهت پذیرش پوستر طراحی شده توسط شما ایجاد خواهد شد.

بدیهی است که جهت طراحی پوستر بایستی از رایانه به جای گوشی همراه بایستی استفاده گردد.

توجه داشته باشید که پوسترهایی با نوشته ها و عکس های مشابه نوعی تقلب و کپی کاری به حساب آمده و از درجه ی اعتبار ساقط خواهند بود.

در سطر آخر این اطلاعیه هم این تجربه را برای شما به اشتراک می گذارم که در پوستر آموزشی جهت جلوگیری از خستگی چشم مخاطب عجول، تا جای ممکن مطالب کوتاه و تصاویر بیش تر باشند یعنی با تصویر توضیح دهید نه با هشت هزار خط نوشته!

امیدوارم که اهمیت مرحله ی دوم را نیز به خوبی به شما دوست عزیر انتقال داده باشم و البته برای شما صبر و خلاقیت در تهیه ی آن را از درگاه الهی خواستارم.

مهدی کیکاوسی

شامگاه پنج شنبه بیست و دوم آبان ماه یکهزار و سیصد و نود و نه هجری شمسی - بندرعباس

لینک دانلود قالب خام پاورپوینت پوستر آموزشی شیمی


https://uupload.ir/files/00sz_1.png

در پایین هم بخشی از یک پوستر آموزشی شیمی با موضوع جرم اتم برای شما به اشتراک گذاشته شده است.
j86w_1.png

لینک دانلود نمونه ای از پاور پوینت شیمی آماده فقط و فقط جهت آشنایی شما با مفهوم پوستر آموزشی