کهکشان راه شیمی

کهکشان راه شیمی

نوشتن بیرون جهیدن از صف مردگان است.
کهکشان راه شیمی

کهکشان راه شیمی

نوشتن بیرون جهیدن از صف مردگان است.

افزایش طول عمر، موضوع مورد علاقه‌ی دانشمندان است و بسیاری از آنها به دنبال راه‌های برای افزایش طول عمر انسان هستند.

حالا شرکت آمریکایی به نام “هومای” سعی دارد این ایده را یک مرحله بالاتر ببرد. این کمپانی سعی دارد با استفاده از هوش مصنوعی انسان را زنده کرده و تا ابد زنده نگه دارد. البته ایده‌ی بازگرداندن انسان از مرگ به نظر از یک فیلم علمی تخیلی نشات گرفته شده باشد ولی موسس هومای، جاش بوکانگرا در مورد عملی کردن این ایده خیلی جدی است و حتی معتقد است طی سه دهه‌ی آینده به حقیقت خواهد پیوست.

به گزارش وب‌سایت هومای، از هوش مصنوعی و فناوری نانو می‌توان در ذخیره کردن داده ‌های مربوط به سبک مکالمه، الگوهای رفتاری، فرآیند تفکر و اطلاعات در مورد چگونگی عملکرد بدن فرد از داخل و خارج استفاده کرد. سپس همه این داده‌ها در سنسورهای متعدد تعبیه شده در یک بدن مصنوعی که با مغز طراحی شده از مغز واقعی فرد متوفی کار می‌کند، کد گذاری خواهد شد. پس از آن با بلوغ مغز، با فناوری نانو اطلاعات جمع‌آوری شده بازگردانده می شود و به این ترتیب فرد متوفی برای همیشه زنده می‌ماند.

شعار این شرکت “هدف ما بازگرداندن شما به زندگی پس از مرگ است” می باشد.

Merck PTE HD یکی از بهترین نرم افزارهای آموزشی برای افرادی که علم شیمی را دنبال می کنند می باشد که برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است. این نرم افزار که برای دانش آموزان دبیرستان نیز کاربردی خواهد بود ، قادر است جدول تناوبی عناصر را به صورت سه بعدی برای شما نمایش داده و در مورد عناصر شیمیایی اطلاعات کاملی در اختیارتان قرار دهد.

در برنامه ی Merck PTE HD شما می توانید به جرم اتمی نسبی ، نقطه ذوب و نقطه جوش ، چگالی و خصوصیات دیگر عناصر دسترسی داشته باشید و از امکانات بی نظیر نرم افزار نظیر ماشین حساب علمی آن استفاده کرده و واکنش های شیمیایی استوکیومتری را به آسانی محاسبه کنید !

برنامه ی فوق تمام امکانات و ویژگی ها را در خود داراست و پس از نصب نیازی به متصل شدن به اینترنت را نخواهد داشت .

توجه :این نسخه از نرم افزار برای سیستم عامل اندروید ۲ و بیشتر است.