کهکشان راه شیمی

کهکشان راه شیمی

نوشتن بیرون جهیدن از صف مردگان است.
کهکشان راه شیمی

کهکشان راه شیمی

نوشتن بیرون جهیدن از صف مردگان است.

به صورت رایگان نام خود را به ماه بفرستید!

1162667_789_c3gj.jpg

در یکی از بلندپروازانه‌ترین برنامه‌های فضایی تاریخ به نام «برنامه آرتمیس»، ناسا قصد دارد تا نخستین بخش از این مأموریت را با ارسال فضاپیمای Artemis I به ماه در طی چند ماه آینده، عملیاتی کند. اما جدای از اهمیت این برنامه فضایی، ناسا در اقدامی جالب توجه وبسایتی را تدارک دیده تا تمام افراد جهان به صورت دلخواه نام خود را در آن ثبت کنند تا این نام‌ها از طریق این فضاپیما به ماه ارسال شوند. به عبارت دیگر، شما می‌تواند به سادگی و رایگان نام خود را به فضا بفرستید.

1162669_308_3wvw.jpg

1. ابتدا برای ورود به صفحه ثبت نام در برنامه آرتمیس ناسا، اینجا کلیک کنید.                    لینک

۲. وقتی صفحه مورد نظر باز شد با پوستر رسمی آرتمیس یک مواجه خواهید شد. کمی پایین‌تر بروید تا با فرمی کوتاه شامل سه کادر مواجه شوید. این فرم مربوط به اطلاعات کارت پرواز شما است.

1162670_562_9r3s.jpg

۳. در کادر اول نام کوچک و در کادر دوم نام خانوادگی را وارد کنید. گزینه سوم مربوط به ثبت یک پین کد است که باید بین ۴ تا ۷ کاراکتر داشته باشد. پین خود را به خاطر بسپارید، زیرا برای دسترسی به کارت پرواز خود در آینده به آن نیاز خواهید داشت.

۴. تبریک می‌گوییم! پس از ثبت نام خود در مرحله قبل، در این قسمت کارت پروازی برای شما صادر می‌شود که حاوی نام شما و یک کد کیو آر است. با کلیک کردن روی این کارت می‌توانید آن را دانلود کنید.