کهکشان راه شیمی

کهکشان راه شیمی

نوشتن بیرون جهیدن از صف مردگان است.
کهکشان راه شیمی

کهکشان راه شیمی

نوشتن بیرون جهیدن از صف مردگان است.

بوید بوشمن

n2j1_1.jpg

در سال ۲۰۱۴ یکی از مقامات ارشد شرکت لاک هید مارتین ( شرکت تولید موشک های فضایی ، هواپیماهای جنگی و اسلحه سازی ) بi نام بوید بوشمن ، در کهولت و در بستر بیماری اعترافات عجیب و تکان دهنده ای نمود .

او چهار دهه در این شرکت فعالیت داشته و پست های مهمی را بر عهده داشت که این پست ها او را به یک شاهد بسیار معتبر تبدیل می کند ، علاوه بر این او صاحب اختراعات متعددی در زمینه های موشکی بوده و نمی توان او را یک فرد معمولی که صرفا ادعایی مطرح نموده ، دانست .

اما ادعاهایی که او مطرح کرده این است که نه تنها یوفوها وجود داشته و واقعی می باشند ، بلکه آن ها منشایی فرازمینی دارند و تقریبا تمام ماجراهای سقوط و بازیابی اشیا پرنده و سرنشینان شان نیز واقعی بوده اند ، او چندین عکس از فرازمینی ها را نیز به رسانه ها نشان داده است .

او همچنین ادعا نمود که دو گونه از موجودات فرازمینی با انسان ها در حال همکاری بر روی پروژه های سری و محرمانه هستند . اما چگونه با انسان ها صحبت می کنند ، بوشمن می گوید ، با استفاده از تله پاتی ، آن ها با انسان ها ارتباط برقرار نموده و اطلاعات خود را در اختیار آن ها قرار می دهند .

نکته عجیب دیگر که این دانشمند ادعا نموده این است که فرازمینی ها دارای تکنولوژی هستند که می توانند  بالاتر از سرعت نور حرکت کنند ، چیزی که علم کاملا آن را رد می کند . یک دانشمند دیگر شرکت لاک هید مارتین ، به نام بن ریچ قبل از مرگش ادعای عجیبی مطرح نموده بود که ” هر چیزی که شما تصورش را بکنید ما قبلا تکنولوژی آن را حاصل نموده ایم ” دکتر استیون گیرر ، فیزیکدان معروف نیز ادعا کرده که از منابعی از داخل ارتش به او گفته اند که ارتش در حال نظارت و بررسی حداقل ۵۰۰ شی هوشمند است که سالانه وارد اتمسفر زمین می شوند و این وظیفه را فرماندهی دفاع هوایی شمال آمریکا بر عهده دارد و نام رمزی این اشیا هوشمند “فست واکر” می باشد

   link


مادر

خورشید، مادر واقعی زمین نیست!
 مادرِ واقعی ما،  ستارگانی هستند که میلیاردها سال پیش از بین رفته اند. بدن ما از گرد و غبار باقی مانده از آن ستارگان ساخته شده است.

g2ab_1.jpg

بازهم چین

به نقل از رویترز، بر اساس اعلام سازمان جهانی مالکیت معنوی (WIPO)، چین سال گذشته بزرگ‌ترین منبع ثبت اختراع در سطح بین المللی بود و بدین ترتیب اژدهای زرد در نخستین جبهه از آمریکا سبقت گرفت.

5poe_1.jpg

این سازمان که یکی از آژانس‌های تخصصی سازمان ملل متحد است و بر ساز و کار طراحی شده برای کشورها به منظور به اشتراک گذاری اختراعات‌شان نظارت می‌کند، اعلام کرد که در سال گذشته ۵۸ هزار و ۹۹۰ تقاضای ثبت اختراع توسط چین اعلام شده است؛ این رقم برای آمریکا ۵۷ هزار و ۸۴۰ مورد است.

بر اساس اعلام این نهاد، رشد چین در این بخش در تنها ۲۰ سال ۲۰۰ برابر شده است. از زمان آغاز به فعالیت معاهده همکاری ثبت اختراع در سال ۱۹۷۸، آمریکا هر سال رکورد بیشترین تعداد درخواست ثبت شده را در اختیار داشته است.

بر اساس آمار جدید، حالا بیش از نیمی از تقاضاهای ثبت اختراع (۵۲.۴ درصد) از آسیا رسیده و در این رنکینگ، ژاپن سوم است و آلمان و کره جنوبی در مکان‌های چهارم و پنجم جای دارند.

در اختیار داشتن مالکیت معنوی اختراع عمدتاً نشانه‌ای حائز اهمیت از قدرت اقتصادی یک کشور و آگاهی آن از فوت و فن بخش صنایع محسوب می‌شود.

«فرانسیس گوری» رئیس سازمان جهانی مالکیت معنوی در یک نشست مطبوعاتی گفت که موفقیت چین «مدیون یک استراتژی سنجیده از جانب رهبران آن در راستای پیشرفت اختراع بوده و چین را به کشوری بدل کرده که اقتصاد آن در بالاترین سطح عمل می‌کند.»