کهکشان راه شیمی

کهکشان راه شیمی

نوشتن بیرون جهیدن از صف مردگان است.
کهکشان راه شیمی

کهکشان راه شیمی

نوشتن بیرون جهیدن از صف مردگان است.

سخنان جالب وزیر سابق جناب آقای کلانتری

آیا مسئولان متوجه این خطری که شما می‌گویید کشور را تهدید می‌کند، شده‌اند؟
من همه جا گفته‌ام. اگر وضعیت اصلاح نشود ایران 30 سال دیگر کشور ارواح می‌شود چون همه کشور تبدیل به کویر می‌شود. در کویر اگر بارش هم صورت گیرد، ثمری ندارد چون سفره آب زیرزمینی خشک شده است، آب در سطح می‌ماند و تبخیر می‌شود.در حال حاضر تمامی پیکره‌های آبی طبیعی ایران خشکیده‌اند. دریاچه ارومیه، بختگان، تشک، پریشان، کافتر، گاوخونی، هورالعظیم،‌هامون، جازموریان و.... دیگر چیزی باقی نمانده. من از وقوع بحران حرف می‌زنم. زندگی ملت در حال تهدید است. یک کشوری مانند مالدیو که در جنوب اقیانوس هند است در معرض زیر آب رفتن است. این کشور بین 300 تا 400 هزار نفر جمعیت دارد و سال‌هاست سازمان ملل در حال بررسی است که این ملت را کجا ببرد. حالا ما با 75 میلیون نفر، به فرض افزایش نیافتن جمعیت کجا باید برویم

نیمه شعبان

  مهدی ادرکنی 18.jpg

 باشد که تابستان است 

اما..

من سرد م است... 

من تنهایم... 

و ناخرسند از این اوضاع..  

  خوب می دانم...

 که ستارگان سخن نمی گویند... 

فیزیک در معادلاتش غوطه ور است 

و سیاهچاله ها برای بلعیدن آماده اند... 

من سردم است 

من تنهایم 

و مشتاقانه ... 

چو خرده هیزمی دور افتاده از کومه

به انتظار اشتعال 

خواهم ماند...