کهکشان راه شیمی

کهکشان راه شیمی

نوشتن بیرون جهیدن از صف مردگان است.
کهکشان راه شیمی

کهکشان راه شیمی

نوشتن بیرون جهیدن از صف مردگان است.

توهم یا واقعیت


به تازگی  یک خلبان ادعا کرده که یک ناوگان کامل از بشقاب پرنده‌ها را بر فراز اقیانوس آرام دیده است.
بنا به ادعای این خلبان این اشیاء پرنده درخشان با ایجاد شکلی منظم بر فراز ابر‌ها در حال پرواز بودند. بنا به گزارش میرر، این خلبان گفت که با دیدن این اشیاء پرنده درخشان هیچ ایده‌ای به ذهنش نمی‌رسید جز آنکه یک ناوگان از یوفو‌های فرازمینی‌ها در حال پرواز در مجاورت او هستند.
در ویدئویی که این خلبان از داخل کابین تهیه کرده چندین شیء پرنده نورانی را که برخی از آن‌ها دارای سه چراغ روشن و برخی دیگر چهار چراغ روشن هستند، نشان می‌دهد. بنا به گزارش‌ها این ویدئو در ارتفاع ۳۹ هزار پایی تهیه شده است. در این ویدئو صدای خلبان شنیده می‌شود که می‌گوید: "من نمی‌دانم این چیست؟ این یک چیز عجیب است. "

اطلاعیه ی طراحی پوستر

با سلام

به استحضار دانش آموزان گرامی می رسانم که لینک دانلود فایل طراحی پوستر آموزشی با موضوع علمی هم اکنون جهت دانلود و استفاده در دسترس شما قرار گرفته است.

قالب این فایل به صورت پاور پوینت بوده که به شما اجازه می دهد تا مطالب برگزیده ی خود را  در کادرهای داده شده وارد و یا تایپ نمایید. لطفا از تغییر رنگ زمینه ی قرمز رنگ طرح بپرهیزید ولی امکان جا به جایی و تغییر اندازه  و یا افزودن به تعداد  کادرها  جهت قرار دادن تصویر و نمودار برای شما مجاز خواهد بود.

فونت مجاز در متن کار، تنها و تنها بی نازنین بوده و سایز آن نیز بایستی برابر با 40 باشد.

از تغییر سایز و فونت های داده شده نیز بپرهیزید تا همگی پوسترها نظم ساختاری خود را حفظ نمایند.

لینک دانلود قالب خام

در ضمن جهت آشنایی بیش تر شما با طراحی پوستر، نمونه هایی جهت مشاهده ی شما قرار داده شده است.

four-ways-to-destroy-coronavirus-v6fa2-1536x1086_cnj.png

gjp_img-20181013-110539-522_iau7.jpg

j86w_1_ygur.png

scientific-poster-1-717x1024_8zgj.jpg

scientific-poster-17-717x1024_m8id.jpg

عکسی که در ژاپن نماد قدرت است

40094_5s9a.jpg

پسری که در خلال جنگ جهانی دوم پیکر برادرش را برای خاکسپاری برده و منتظر نگهبان شده تا تحویل بگیرد. به او گفتند بار سنگینت رو بده، گفت «سنگین نیست، برادرمه.» عکاس گفته که چنان لب خودش را می‌گزید برای جلوگیری از گریه کردن که از گوشه لبش خون می‌چکید.

دریاچه ای مرموز که حیوانات را مومیایی می کند !


photo_2021-12-03_00-12-03_mfzw.jpg
 به دلیل PH دریاچه ناترون در تانزانیا آب این دریاچه شدیدا قلیایی است.هر حیوانی که آب این رودخانه را لمس کند تبدیل به سنگ می شود‌