کهکشان راه شیمی

کهکشان راه شیمی

نوشتن بیرون جهیدن از صف مردگان است.
کهکشان راه شیمی

کهکشان راه شیمی

نوشتن بیرون جهیدن از صف مردگان است.

عربستان را انتخاب کردم چون می‌خواستم در یک کشور مسلمان زندگی کنم

1746934_534_iyqn.jpg

آقای کریم خان بنزما

با توجه به عنایت و التفات ویژه ی جنابعالی من باب زندگی در کشوری مسلمان، پیشنهاد می نمایم سری به کشور مسلمان افغانستان زده و ضمن بهره بردن از فیوضات معنوی امارت اسلامی طالبان، باقی عمر گرانمایه ی خویش را به چشاندن لذت بی بدیل فوتبال به مردان و البته اگر جنابتان صلاح می داند به زنان بی پناه افغان صرف بنمایید.

هیچ ابن هیچ - بامداد آدینه

لینک

آخرین وصیت نادر ابراهیمی

untitled_dder.jpg

آهسته حرف بزن؛ بسیار آهسته

و کم؛ ‌ بسیار کم حرف بزن. در حدِ ضروریات واقعی

و کم‌کم به کمترین مقدار ممکن بخور تا رسیدن به عادت مسلط کم‌خوری

گرسنه باش و در پرهیز کامل از چربی، شیرینی، نمک، سرخ کردنی، برنج و سپس نان و شکر

مطلقا وقت‌کشی نکن، مطلقا...

در رفتار به افراد خانواده به خصوص همسر فوق‌العاده باش، فوق‌العاده مهربان و صبور

صرفه‌جو، صرفه‌جو در حدی کاملا محسوس و عالی، ‌ صرفه‌جو...

و تمیز، ‌تمیز به حد افراط...

و به حد کشنده‌ای بنویس...

و این سعدی بی تربیت

https://s8.uupload.ir/files/images_prx4.jpg

«گفت: هرکس امشب دو رکعت نماز بگزارد، او را حوری دهند که بالای او از مشرق تا به مغرب باشد.

کسی گفت: من این نماز نکنم و این حور را نمی‌خواهم.

گفتند: چرا؟

گفت: زیرا که اگر سرش در کنارِ من باشد و در شیراز و بغدادش گایند، مرا چه خبر بُوَد؟!»