کهکشان راه شیمی

کهکشان راه شیمی

نوشتن بیرون جهیدن از صف مردگان است.
کهکشان راه شیمی

کهکشان راه شیمی

نوشتن بیرون جهیدن از صف مردگان است.

هفت نژاد

 ynq7_1.jpg

1-نژاد پروتوپلاسمی : نژاد قطبی نیز نامیده می شوند. جنسیت در این نژاد معنایی نداشت و به شیوه تقسیم سلولی تولید مثل می کردند. حدودا سیصد میلیون سال قبل زندگی می کردند.

2-نژاد هایپربورین : انسان های این نژاد، هرمافرودیت بودند، یعنی زنانگی و مردانگی در هر فرد، ترکیب شده بود و از طریق تقسیم سلولی تولید مثل می کردند، سیستمی که در برخی گیاهان هم انجام می شود.
3-نژاد لموریان : این نژاد حدودا 18 میلیون سال قبل زندگی می کردند. در نیمه دوم این نژاد، زن و مرد به طور کامل از هم جدا شدند و هر کدام به طور کامل، به جنس نر و ماده تقسیم شدند. این دوره از لحاظ تاریخی، مصادف با زمان آدم و حوا است. برای اولین بار ایگو در این نژاد بوجود آمد. لموریان ها، قدی بلند داشتند و حدودا 1500 سال عمر می کردند. این نژاد توسط آتشفشان های بزرگ نابود شد؛ توسط عنصر آتش.
4- نژاد آتلانتیس : آتلانتیسی ها از لحاظ علم و دانش بسیار پیشرفته بودند تا جایی که می توانستند سر یک انسان را به یک ربات پیوند بزنند. از نژاد فعلی قد بلند تر بودند. این نژاد توسط بلایای طبیعی و فاجعه های اقلیمی که در تاریخ آن را به نام سیل بزرگ یا طوفان نوح می شناسیم از بین رفت؛ توسط عنصر آب.
5-نژاد آریایی : برگزیده ها و نجات یافتگان آتلانتیس ها، نژاد پنجم یا آریایی را تشکیل دادند در مکانی در آسیای مرکزی. این نژاد نیز با فاجعه ای بزرگ به پایان خواهد رسید، توسط عنصر آتش، با زلزله ها و آتشفشان ها.
6-نژاد ؟؟؟ : انسانها در این نژاد، قدی کوتاه خواهند داشت کمتر از یک متر، چون زمین از بعد فیزیکی (سوم) به طرف بعد حیاتی (چهارم) در حال حرکت است و حالتی نیمه فیزیکی-نیمه اتری خواهد داشت.
7- نژاد ؟؟؟ : بعد از این هفت نژاد، زمین تبدیل به ماه جدیدی (سیاره مرده) خواهد شد. بعد از پایان این هفت نژاد، دوره چهارم زمین یا در اصطلاح سه شنبه زمین (نت فا) تمام خواهد شد و دور پنجم به طور کامل در بعد چهارم یا حیاتی بوجود خواهد آمد.