کهکشان راه شیمی

کهکشان راه شیمی

نوشتن بیرون جهیدن از صف مردگان است.
کهکشان راه شیمی

کهکشان راه شیمی

نوشتن بیرون جهیدن از صف مردگان است.

666


photo_2021-09-25_15-35-23_open.jpg

تصویر بالا : نقاشی ویلیام بلیک با نام عدد جانور 666 است .

جاهایی از گفتگوی ما ، یان اصرار کرد که ضبط صوت را خاموش کنم . او می خواست چیزی را به من بگوید که در آلمان اجازه نداشت درباره آن صحبت کند . اگرچه بعداً متوجه شدم که در کتابش " انجمن های سری و قدرتشان در قرن بیستم "  این مطالب را چاپ کرده . به نظر بیش از حد حساسیت نشان می داد . ضبط صوت را خاموش کردم . رازی که او فاش کرد به شوالیه های سیاه مربوط می شد ؛ گروهی که ردپای آنها به شوالیه های معبد اولیه برمی گردد . طبق تحقیقات او شوالیه های سیاه وارثان به حق شوالیه های معبدی هستند که طی پاکسازی دوران تفتیش عقاید در آتش سوزانده شدند .
capture_ye0y.png

یان گفت که نازی ها به واسطه شوالیه های سیاه به دست نوشته باستانی دسترسی پیدا کرده بودند که زمانی به معبدی ها تعلق داشته و قبل از آن در اختیار کاتبان بنی اسرائیلی بوده . راز مهمی که در این دست نوشته فاش شده این است که کاتبان عبری خدای خود را " ال شادای " فرشته بزرگ رانده شده یا ساتان ( در اصل به معنی مدیر باغ یا باغبان . م ) معرفی می کردند . خب این اطلاعات برای جماعت مومنان خیلی تکان دهنده بود . ظاهراً همین تأثیر را هم بر هوادارن متعصب آریایی داشت و باعث شعله ور شدن یهود ستیزی آنها شد .

اگر این موضوع صحت داشته باشد این واکنشی افراطی و یک سوء تعبیر محسوب می شود . شناسایی جانور بعنوان خدا در هر دینی صرفاً اشاره رمزگونه ای به این واقعیت است بُعدفیزیکی با انرژی 666 رمزگذاری شده . درکتاب " اهرام مونتاک " در این مورد مفصل توضیح داده شده و گفته شده که براساس دانش عدد شناسی معادل عددی جانور 26 است و این عدد YVYW ( متناسب با نام تحریف شده خدای یهودیان یهوه ) است .
به یاد داشته باشید که ما در جهانی کربن پایه زندگی می کنیم که در آن اتم کربن شامل شش نوترون ، شش الکترون و شش پروتون می شود . در نمادگرایی علوم اسراری مفهوم جانور استعاره ای است برای یک قاعده عمیق و در تعامل با چگونگی شکل گیری جهان که صرفاً در جنبه های تنزل یافته اش به خدایی برای پرستش تبدیل می شود . واضح است که در گذشته به غلط 666 را معادل جانور در نظر می گرفته اند ( اشاره به کتاب مکاشفه . م ) تا علیه یهودیان یا هرکسی دیگری نفرت پراکنی کنند . جالب است که فرمولی که با آن می توانیم به مخمصه و معضل و موقعیت این جهان پی ببریم به شکل یک چیز ترسناک و شوم جلوه داده شده . ترس چون دیوی عمل می کند که به عمد مانع از کشف ماهیت حقیقی چیزها توسط ما می شود .
از کتاب در درست ترجمه " خورشید سیاه "
نوشته : پیتر مون ترجمه : مهر